Απίστευτη καταγγελία: Υπουργός του ΠΑΣΟΚ μετέφερε ολοκαίνουργιο βαγόνι στο χωριό του για προεκλογική εκστρατεία

Τέμπη τραγωδία

Ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών, Νίκος Τσουρίδης, μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ για την τραγωδία στα Τέμπη με τη φονική σύγκρουση τρένων και προχώρησε σε μια τραγελαφική αποκάλυψη για την κατάσταση που διαχρονικά επικρατεί στον ΟΣΕ. Εν έτει 2004, ένας υπουργός του ΠΑΣΟΚ ζήτησε να μεταφερθεί ένα ολοκαίνουργιο βαγόνι στο χωριό του, προκειμένου να το δουν οι ψηφοφόροι του, στο πλαίσιο της προεκλογικής εκστρατείας.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε στην εκπομπή “Σήμερα” του ΣΚΑΪ, ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών, Νίκος Τσουρίδης: “Εάν με ακούσουν κάποιοι θα πουν αυτός είναι νεοδημοκράτης, στον ΣΥΡΙΖΑ ή στο ΚΚΕ. Καμία σχέση. Εγώ ήμουν ΠΑΣΟΚ, ήμουν αποσπασμένος στη Βουλή των Ελλήνων στο γραφείο του υπουργού Ναυτιλίας – επί Ανδρέα Παπανδρέου – Αντώνη Ντεντιδάκη. Το 2004, ήμουν στην Επιτροπή που παραλαμβάναμε τα καινούργια τα ελβετικά τρένα Railbus για την Πελοπόννησο. Μας φωνάζει ο γενικός διευθυντής και μας λέει ότι είχε δώσει εντολή ένας υπουργός του ΠΑΣΟΚ να το πάμε στο χωριό του το βαγόνι το καινούργιο, για να κάνει προεκλογικό αγώνα!”.

Σε ερώτηση των δημοσιογράφων για το κατά πόσο υπήρχε γραμμή του ΟΣΕ εκεί, ο κ. Τσουρίδης απάντησε: “Είχε μια γραμμή 5 χιλιομέτρων, έλεγε ότι θα κάνει γραμμή στο χωριό του[…]Από το Αντίρριο μέχρι το Μεσολόγγι, στο Κρυονέρι συγκεκριμένα. Στην Αιτωλοακαρνανία. Ολοκαίνουργιο βαγόνι σε ζελατίνες, πάνω σε ειδικές πλατφόρμες και φώναζαν οι Ελβετοί ότι θα αποσύρουν τις εγγυήσεις, επειδή το τρένο ήταν στα χωράφια. Και όλη αυτή η μεταφορά του βαγονιού, είχε από πίσω ολόκληρη διαδικασία, φύλακας να το φυλάει επί 24ώρου βάσεως, μηχανοδηγοί να το βάζουν μπροστά κάθε μέρα, έξοδα, να πληρώνουμε επιδόματα εκτός βάσεως κλπ”.

Σύμφωνα με τον κ. Τσουρίδη, “αυτά τα τρένα είχαν μία ιδιομορφία. Για να τα βάλει μπροστά ο οδηγός έπρεπε να κάνει προθέρμανση. Είχαν σύστημα σαν θερμοσίφωνο. Επειδή οι θερμοκρασίες του νερού του κινητήρα ήταν χαμηλές έπρεπε να το βάλει να δουλέψει, να πάει στους 60 βαθμούς και μετά να πάρει μπροστά. Χρειαζόταν ρεύμα 380 βόλτ. Στείλαμε παιδιά από την Πάτρα, συναδέλφους, να δείτε τι θα κάνετε. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι για να πάρουμε ρεύμα πρέπει να ρίξουμε καλώδιο σε απόσταση ένα χιλιόμετρο σε βενζινάδικό. Πήγαμε στον άνθρωπο, μας έδωσε ρεύμα. Κάθε μέρα αυτό γινόταν. Έκαναν 50 μέτρα μπροστά, 10 μέτρα πίσω και έφευγαν. Είχαμε και φύλακα 24 ώρες για να μη το σπάσουν. Μία φορά με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε δεν έχουμε ρεύμα. Ο βενζινάς είχε βγάλει την πρίζα γιατί δεν τον είχαν πληρώσει. Αυτή η διαδικασία γινόταν”.

“Γίνονται οι εκλογές, χάνει ο υπουργός, το βαγόνι εκεί, έρμαιο, για έξι μήνες. Το τρώγανε τα χορτάρια. Ξέρετε πόσο στοίχισε να το πάρουμε το βαγόνια από εκεί να το πάμε στην Καλαμάτα; Έξι εκατομμύρια δραχμές για να βγει αυτός υπουργός! Τα 6 εκατομμύρια μπορούσαν να τα δώσουν για την τηλεδιοίκηση”, συνέχισε ο συνταξιούχος εκπαιδευτής μηχανοδηγών.

“Με παίρνουν οι συνάδελφοι και μου λένε πέστα όλα. Αλλά έχω κι εγώ ευθύνη, δεν θέλω να την ρίξω σε άλλους. Πρώτα έχω εγώ και μετά όλοι οι άλλοι”, κατέληξε ο Νίκος Τσουρίδης.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ