Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων: Στόχος η πάταξη της ακρίβειας

Σκρέκας

Το υπουργείο ανάπτυξης και επενδύσεων και ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Σκρέκας, θέτουν ως πρωταρχικό στόχο τη μείωση της ακρίβειας

Τα πρόστιμα στις δύο πολυεθνικές εταιρείες για αθέμιτη κερδοφορία, ήταν μόνο η αρχή του νήματος για την πάταξη της ακρίβειας, η οποία φαίνεται πως αποτελεί τον πρωταρχικό στόχο του υπουργού ανάπτυξης και επενδύσεων, Κώστα Σκρέκα, ο οποίος διεμήνυσε σαφάρι ελέγχων τιμών.

428 τα προϊόντα στη «μόνιμη μείωση τιμής»

Σήμερα  3/11 στις 8:00 το πρωί ο υπουργός πραγματοποίησε αυτοψία σε supermarket στο Μαρούσι, προκειμένου  να δει την πορεία του σχετικού μέτρου για τη «μόνιμη μείωση τιμής». Σύμφωνα με τον υπουργό στο μέτρο συμμετέχουν ήδη 428 προϊόντα ενώ ο στόχος του υπουργείου είναι να ξεπεράσουν τα 500.

Ειδικότερα ο K. Σκρέκας σημείωσε, πως το γρηγορότερο πρέπει να πέσουν οι τιμές σε σημαντικά προϊόντα αποκαλύπτοντας ότι σύντομα στη «Μόνιμη Μείωση Τιμής» θα περιλαμβάνονται πάνω από 500 προϊόντα, καθώς ολοένα και περισσότερες εταιρείες δηλώνουν θετικές στην ένταξη τους στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία.

Ο υπουργός Ανάπτυξης δήλωσε επίσης, ότι για πρώτη φορά στην Ελλάδα έχουμε μειώσεις τιμών και όχι μόνο ανατιμήσεις, τονίζοντας ότι στόχος της κυβέρνησης είναι σε πρώτη φάση οι τιμές να σταθεροποιηθούν και σε δεύτερη φάση να αρχίζουν να μειώνονται.

Έκανε αναφορά και στα πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ που επιβλήθηκαν χτες σε δύο πολυεθνικές, επισημαίνοντας ότι αφορούσαν κυρίως προϊόντα όπως απορρυπαντικά, σαμπουάν και βρεφικές πάνες τα οποία πωλούνταν σε τιμές με περιθώριο κέρδους μεγαλύτερο από αυτό του 2021.

Τέλος, τόνισε, ότι το κόστος για τις εταιρείες έχει μειωθεί καθώς οι τιμές σε πρώτες ύλες και ενέργεια έχουν σημειώσει πτώση και τις κάλεσε να ρίξουν τις τιμές για δύο λόγους:

Για τη στήριξη των καταναλωτών σε μια δύσκολη διεθνή συγκυρία αλλά και για τη βιωσιμότητά τους, καθώς αν οι εταιρείες συνεχίσουν να αυξάνουν τις τιμές αυτό θα επηρεάσει τα κέρδη τους και τη συνολική λειτουργία τους αφού οι καταναλωτές θα αρχίσουν να μειώνουν τις αγορές τους.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο K. Σκρέκας υπογράμμισε τη σημασία της εφαρμογής του e-katanalotis όπου οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε πραγματικό χρόνο που υπάρχει το φθηνότερο καλάθι και να κάνουν τις συγκρίσεις ανά σούπερ μάρκετ.

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ