Στο επίκεντρο η ασφάλεια στους σιδηροδρόμους, η διαφάνεια και το τέλος της αδράνειας
Μπορεί η πολιτική αντιπαράθεση να είναι έντονη, αλλά στην Ολομέλεια της Βουλής φάνηκε καθαρά ποιος έχει σχέδιο και ποιος απλώς επενδύει στη φθορά. Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, με σαφή πολιτικό λόγο, παρουσίασε ένα νομοσχέδιο που δύσκολα αμφισβητείται επί της ουσίας: αναβάθμιση της ασφάλειας, εποπτεία σε πραγματικό χρόνο, αυστηρό πλαίσιο για τους εργαζομένους, και μετατροπή του ΟΣΕ σε έναν σύγχρονο, αποτελεσματικό φορέα.
Όσοι έσπευσαν να μιλήσουν για «επικοινωνία» ή «εμβαλωματικές λύσεις», βρέθηκαν αντιμέτωποι με ένα πλήρως δομημένο σχέδιο, με αρχή, μέση και τέλος. Κυρίως όμως με πολιτική βούληση – το στοιχείο που έλειπε για δεκαετίες από τον σιδηρόδρομο.
Η Νέα Δημοκρατία επέλεξε να συγκρουστεί με τη βαθιά κρατική αδράνεια και όχι να την καλλωπίσει. Και αυτό, όσο κι αν ενοχλεί κάποιους, είναι η πραγματική μεταρρύθμιση: όχι στα λόγια, αλλά στην πράξη. Με μέτρα, ευθύνη και μηδενική ανοχή στις παραλείψεις.
Η ασφάλεια στους σιδηροδρόμους δεν είναι πια ένα θεωρητικό ζητούμενο. Είναι πλέον κυβερνητική πράξη. Και η υπογραφή γράφει Κυρανάκης.