Πίσω από τα φώτα του Acropolis, η στρατηγική της εξωστρέφειας

ACROPOLIS

Ο Βρούτσης, το EKO Acropolis Rally και η αθόρυβη επιτυχία της κυβερνητικής στρατηγικής

Μπορεί τα φώτα της δημοσιότητας να έπεσαν στο θέαμα και τη σκόνη του EKO Acropolis Rally, όμως όσοι παρακολουθούν προσεκτικά την κυβερνητική πολιτική, είδαν πίσω από τις εικόνες μια καλά οργανωμένη στρατηγική. Ο Γιάννης Βρούτσης, με θεσμική ψυχραιμία και χωρίς υπερβολές, υπογράμμισε αυτό που πολλοί παραβλέπουν: το Rally δεν είναι μόνο αγώνας, είναι εργαλείο εξωστρέφειας, επενδύσεων και εθνικής εικόνας. Με 69 πληρώματα από 31 χώρες, η Ελλάδα δεν φιλοξενεί απλώς, αλλά πρωταγωνιστεί. Και όλα αυτά, όχι τυχαία. Είναι αποτέλεσμα μεθοδικής δουλειάς, κυβερνητικής σταθερότητας και σοβαρής προετοιμασίας. Για μια κυβέρνηση που συχνά κατηγορείται για επικοινωνιακή υπερπροβολή, εδώ πέτυχε ακριβώς το αντίθετο: μίλησε με έργα και εισέπραξε διεθνή αναγνώριση.

 

 

 

 

 

 

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ