Ο Κικίλιας «πιάνει λιμάνι» με νέο σχέδιο για τις άγονες γραμμές

Κικίλιας

Τετραετής σταθερότητα, περισσότερη χρηματοδότηση και πράσινη προοπτική στην ακτοπλοΐα

Όσοι γνωρίζουν τον Βασίλη Κικίλια, ξέρουν πως δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε το Υπουργείο Ναυτιλίας, είχε καταστήσει σαφές ότι το στοίχημά του ήταν οι άγονες γραμμές. Κι αυτό γιατί δεν πρόκειται απλώς για δρομολόγια, αλλά για την ίδια την καθημερινότητα των νησιωτών.

Με το νέο πλαίσιο τετραετούς διάρκειας και την αυξημένη χρηματοδότηση, ο Κικίλιας δείχνει ότι θέλει να δώσει τέλος στη λογική του «βλέποντας και κάνοντας» που ταλαιπώρησε τα προηγούμενα χρόνια το ακτοπλοϊκό δίκτυο. Οι εταιρείες έχουν πλέον κίνητρο να επενδύσουν, οι τοπικές κοινωνίες μπορούν να προγραμματίζουν με ασφάλεια, ενώ τα νεότευκτα πλοία φέρνουν και την περιβαλλοντική διάσταση που απαιτούν οι καιροί.

Παραπολιτικά, δεν λείπουν οι συζητήσεις για το πώς ο Κικίλιας χτίζει μεθοδικά το δικό του «brand» αξιοπιστίας. Από το Υγείας στην πανδημία, τώρα στη Ναυτιλία, δείχνει ότι μπορεί να χειριστεί κρίσιμους τομείς με σχέδιο και αποφασιστικότητα. Και κάπως έτσι, με το βλέμμα στραμμένο στα νησιά, ο Υπουργός βάζει τη δική του υπογραφή σε μια πολιτική που έχει και ουσία και επικοινωνία.