Σκέρτσος: Εργοτάξιο η Ελλάδα μετά από χρόνια στασιμότητας – Καταλυτική η σύγκριση με την περίοδο ΣΥΡΙΖΑ

Σκέρτσος: Εργοτάξιο η Ελλάδα μετά από χρόνια στασιμότητας – Καταλυτική η σύγκριση με την περίοδο ΣΥΡΙΖΑ

Ειδική αναφορά στα έργα που σημειώθηκαν στον τομέα των υποδομών από το 2019 έως και σήμερα έκανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Άκης Σκέρτσος κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών.

Αρχικά ο κ. Σκέρτσος αναφέρθηκε στην υπογραφή της σύμβασης του έργου ΣΔΙΤ για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ. «Πριν από 4 χρόνια υποσχεθήκαμε στους Κρητικούς και τους επισκέπτες του νησιού ότι θα γίνει ο μεγάλος αυτός οδικός άξονας και αυτό κάνουμε κάνουμε πράξη. Αυτή είναι η διαφορά μας με άλλες κυβερνήσεις που το υποσχεθήκαν χωρίς να το υλοποιήσουν. Σήμερα 2 από τα 3 τμήματα του έργου έχουν μπει σε φάση κατασκευής με χρηματοδότηση περίπου 2,5 δισ ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και το ΕΣΠΑ» είπε .

«Τα οφέλη προφανή και τεράστια : θα αναβαθμιστεί η Οδική Ασφάλεια με αποτέλεσμα να μειωθούν αισθητά τα θανατηφόρα δυστυχήματα, θα υπάρξει μεγάλη εξοικονόμηση χρόνου για τις μετακινήσεις , πιο άνετη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση ,περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη του μετώπου, αύξηση της απασχόλησης στη περιοχή με παράλληλη προστασία του περιβάλλοντος, μείωση κόστους μεταφοράς των εμπορευμάτων και των προϊόντων στο συνολικό οδικό δίκτυο της Κρήτης» πρόσθεσε.

Επίσης μίλησε για τα έργα υποδομής που υλοποιεί η κυβέρνηση και στην Πελοπόννησο. «Στη Μεσσηνία είναι η αναβάθμιση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη , μήκους περίπου 49 χιλιομέτρων που συνδέει τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Λεύκτρο – Σπάρτη με τους κυριότερους οικισμούς και τουριστικούς πόλους της Δυτικής και Νοτιοδυτικής Μεσσηνίας. Το έργο είχε ωριμάσει επί της κυβέρνησης Σαμαρά, βάλτωσε επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και το προχώρησε πάλι η κυβέρνησή μας.

Το άλλο σημαντικό οδικό έργο στην Πελοπόννησο, είναι η Νέα Επαρχιακή Οδός Ανάδειξης Αρχαιολογικών Χώρων που θα συνδέσει το οδικό δίκτυο του νομού Αργολίδας με τον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κορίνθου – Τριπόλεως). Την Παρασκευή υπογράφηκε και αυτη η σύμβαση ΣΔΙΤ για το τελευταίο τμήμα, μήκους 7 χλμ. της επαρχιακής οδού από τον κόμβο της Αρχαίας Νεμέας-Δερβενάκια-Μυκήνες. Άλλος ένας οδικός άξονας που θα συμβάλλει αποφασιστικά στην τουριστική ανάπτυξη και συνολικά στην οικονομική ανάπτυξη της περιφέρειας» είπε. Ταυτόχρονα παρουσίασε τη μεγάλη εικόνα, τι έγινε αυτά τα 4 χρόνια στον τομέα των υποδομών και τι έγινε στην τετραετία των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Αναλυτικότερα:

«Δημοπρατήσεις:

07.2019 έως σήμερα (ΝΔ) έχουν δημοπρατηθεί 14 δις. Euro έργα

2015 έως Ιούλιος 2019 (ΣΥΡΙΖΑ) δημοπρατήθηκαν 3,5 δις. Euro έργα

Συμβασιοποιήσεις:

07.2019 έως σήμερα (ΝΔ) έχουν συμβασιοποιηθεί 5,5 δις. Euro έργα

2015 έως Ιούλιος 2019 (ΣΥΡΙΖΑ) συμβασιοποιήθηκαν 857 εκατ. Euro έργα

Οδικά έργα σε εξέλιξη 2019-2023:

633 οδικά έργα και έργα αγροτικής οδοποιίας π/υ 4,5 δις. Euro

Εμβληματικά οδικά έργα

Βόρειος Οδικός ‘Αξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ)

Flyover Θεσσαλονίκης

Αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου

Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος Ε65

Αυτοκινητόδρομος Αμβρακία-‘Ακτιο

Σύνδεση 6ου προβλήτα Θεσσαλονίκης

Επεκτάσεις Αττικής Οδού

Αυτοκινητόδρομος Μπράλος-‘Αμφισσα

Αεροδρόμια:

Νέος κύκλος παραχωρήσεων 22+1 περιφερειακών αεροδρομίων

250 εκ. Euro για εργασίες αναβάθμισης σε 37 αεροδρόμια

Με εμβληματικότερο όλων το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι του Ηρακλείου που ήδη κατασκευάζεται και θα αποτελεί το πιο σύγχρονο αεροδρόμιο της Μεσογείου το 2027.

Σιδηροδρομικά έργα και έργα Μετρό

Σε εξέλιξη σιδηροδρομικά έργα π/υ Euro4,5 δισ και έργα Μετρό π/υ Euro4,4 δισ.

Συνολικός σχεδιασμός έργων π/υ Euro11,7 δισ.

Λιμένες και μαρίνες

Προς παραχώρηση 10 λιμένες και 9 μαρίνες

174 λιμενικά έργα και μελέτες π/υ 710 εκ. Euro

Δέσμευση 161 εκ. Euro για αναβάθμιση μαρίνων και καταφυγίων τουριστικών σκαφών

Έργα ύδρευσης και διαχείρισης λυμάτων

Σε εξέλιξη 1.387 έργα ύδρευσης και διαχείρισης λυμάτων π/υ 5,3 δις Euro»

erga_ypodomon
erga_ypodomon__2_
erga_ypodomon__3_
erga_ypodomon__4_
erga_ypodomon__5_
erga_ypodomon__6_
erga_ypodomon__7_
erga_ypodomon__8_
erga_ypodomon__9_
erga_ypodomon__10_

«Η χώρα μας χάρη στη συστηματική δουλειά της κυβέρνησης και των υπουργείων υποδομών-μεταφορών, ναυτιλίας, οικονομικών, ανάπτυξης και εσωτερικών (με τα κονδύλια ύψους 80 δις ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης, του ΕΣΠΑ και του προγράμματος Αντώνης Τρίτσης) υλοποιεί σήμερα το πιο μεγάλο πρόγραμμα αναβάθμισης υποδομών στην ιστορία της μεταπολίτευσης. 2.300 έργα, οδικά δίκτυα, αεροδρόμια, σιδηρόδρομοι, λιμάνια, μαρίνες, σε κάθε γωνιά της χώρας.

Η σύγκριση με την περίοδο ΣΥΡΙΖΑ είναι καταλυτική. Η Ελλάδα είναι πλέον ένα εργοτάξιο μετά από χρόνια στασιμότητας σε αυτό τον τομέα. Στα 4 χρόνια που προηγήθηκαν έγινε όλη η απαραίτητη δουλειά βάσης, τεχνικής και χρηματοδοτικής ωρίμανσης, δημοπράτησης και συμβασιοποίησης ώστε έως το 2027 και εντέλει το 2030 η χώρα μας να διαθέτει το πλέον σύγχρονο δίκτυο δρόμων, λιμανιών, σιδηροδρόμων και αεροδρομίων σε κάθε γωνιά της από τους Τοξότες έως τα Χανιά και από την Κέρκυρα έως τη Ρόδο» είπε ο κ. Σκέρτσος.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ